<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: 3. Moje konto > 3.1. Przegląd danych podstawowych > 3.1.4. Historia operacji |
Historia operacji jest to funkcja umożliwiająca interesantowi przegląd historii jego działań oraz działań innego użytkownika na jego danych w aplikacji.
Funkcja dostępna jest pod przyciskiem Historia operacji na ekranie Moje dane.
Domyślnie prezentowana jest lista operacji z ostatnich 30 dni ale system umożliwia dodatkowo wyszukiwanie po kryteriach takich jak:
•Nazwa organizacji – pole z listą wyboru organizacji, dostępne, jeżeli aplikacja ma licencję dla związku organizacji
•Nieprzypisane – pole typu checkbox, dostępne, jeżeli aplikacja ma licencję dla związku organizacji
•Kategoria operacji – pole z listą wyboru kategorii operacji ze słownika
•Data i godzina od – pole daty z godziną, domyślnie wypełnione wartością 30 dni od daty bieżącej
•Data i godzina do - pole daty z godziną, domyślnie wypełnione wartością daty i godziny systemowej
oraz po rozwinięciu sekcji Zaawansowane:
•Powodzenie operacji – lista wyboru z wartościami: Tak, Nie oraz domyślnie pusta wartość
•Sortuj po – lista wyboru opcji sortowania operacji: rosnąco lub malejąco po dacie i godzinie operacji
•Opis operacji – lista wyboru opisów operacji
Rysunek . Historia operacji - kryteria wyszukiwania
Po potwierdzeniu wypełnionych kryteriów przyciskiem Wyszukaj System zaprezentuje listę operacji spełniających określone warunki.
Dla wyszukanych operacji prezentowane są dane: opis operacji, kategoria operacji, data i godzina operacji, powodzenie operacji oraz po rozwinięciu wiersza strzałką dodatkowo dane: użytkownika wykonującego operację oraz nazwę organizacji, jeżeli system posiada licencję dla związku gmin.
Rysunek . Lista operacji.
Po wybraniu przycisku Generuj raport system generuje raport w formacie PDF do pobrania z poziomu przeglądarki. Raport zawiera dane wyszukane w sekcji Wyniki wyszukiwania oraz datę wydruku.