4.5. Sprawy

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  4. Biuro obsługi >

4.5. Sprawy

System eInteresant umożliwia integrację z systemami obiegu dokumentów. Jeżeli urząd prowadzi elektroniczny obieg dokumentów i przeprowadził integrację obu systemów, użytkownik może podejrzeć swoje sprawy i dokumenty po zalogowaniu się na swoje konto w eInteresancie. Po wybraniu z menu Biuro obsługi > Sprawy system zaprezentuje listę spraw interesanta z danymi:

Numer,

Termin,

Status.

clip0051

Rysunek . Lista spraw interesanta.

Po kliknięciu na strzałkę wiersz wybranej sprawy rozwinie się i zaprezentowane zostaną szczegółowe dane sprawy, przekazane z systemu elektronicznego obiegu dokumentów:

Tytuł,

Data utworzenia,

Osoba odpowiedzialna,

Dokumenty (sekcja, w której prezentowana jest lista dokumentów powiązanych z daną sprawą):

Kierunek – określa typ dokumentu: przychodzący czy wychodzący,

Numer,

Data nadania,

[Szczegóły] – przycisk, który pozwala na przejście do ekranu szczegółów dokumentu (opisany w rozdziale Dokumenty).

clip0052

Rysunek . Szczegóły sprawy.