<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: 4. Biuro obsługi > 4.5. Sprawy |
System eInteresant umożliwia integrację z systemami obiegu dokumentów. Jeżeli urząd prowadzi elektroniczny obieg dokumentów i przeprowadził integrację obu systemów, użytkownik może podejrzeć swoje sprawy i dokumenty po zalogowaniu się na swoje konto w eInteresancie. Po wybraniu z menu Biuro obsługi > Sprawy system zaprezentuje listę spraw interesanta z danymi:
•Numer,
•Termin,
•Status.
Rysunek . Lista spraw interesanta.
Po kliknięciu na strzałkę wiersz wybranej sprawy rozwinie się i zaprezentowane zostaną szczegółowe dane sprawy, przekazane z systemu elektronicznego obiegu dokumentów:
•Tytuł,
•Data utworzenia,
•Osoba odpowiedzialna,
Dokumenty (sekcja, w której prezentowana jest lista dokumentów powiązanych z daną sprawą):
•Kierunek – określa typ dokumentu: przychodzący czy wychodzący,
•Numer,
•Data nadania,
•[Szczegóły] – przycisk, który pozwala na przejście do ekranu szczegółów dokumentu (opisany w rozdziale Dokumenty).
Rysunek . Szczegóły sprawy.