4.4.2. Odwołanie spotkania

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  4. Biuro obsługi > 4.4. Umówienie się na spotkanie >

4.4.2. Odwołanie spotkania

Użytkownik może odwołać wcześniej potwierdzone spotkanie za pomocą linku dołączonego do wiadomości e-mail: Informacja o utworzeniu spotkania z platformy e-Usług. Aby odwołać spotkanie należy użyć załączonego linku, który przekieruje użytkownika do ekranu: Odwołanie spotkania na platformie eUsługi.

clip0048

Rysunek . Odwołanie spotkania w aplikacji eInteresant.

Dane prezentowane na ekranie:

Termin – przedział czasu od – do spotkania,

Karta usługi – nazwa karty usługi, w ramach której zaplanowane zostało spotkanie,

Interesant – dane interesanta,

Osoba przydzielona do spotkania – dane pracownika, który został przypisany do obsługi spotkania,

[Potwierdź] – przycisk, który zatwierdza odwołanie spotkania, spotkanie zostaje usunięte z systemu,

[Anuluj] – przycisk, który pozwala na zrezygnowanie z odwołania spotkania, po jego użyciu system przejdzie do strony logowania aplikacji eInteresant.

Ważne: Odwołać można tylko spotkanie, które zostało wcześniej potwierdzone. Należy również pamiętać, że link może stracić ważność po określonym czasie (domyślnie po 24 godzinach ale wartość ta może być zmieniona przez administratora systemu).

Jeżeli wystąpią błędy w trakcie odwoływania spotkania system zaprezentuje ich komunikaty.

clip0049

Rysunek . Przykładowy komunikat błędu użycia linku.

clip0050

Rysunek . Przykładowy komunikat błędu podczas odwoływania spotkania.