4.4.1. Potwierdzenie spotkania

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  4. Biuro obsługi > 4.4. Umówienie się na spotkanie >

4.4.1. Potwierdzenie spotkania

Potwierdzenie spotkania jest wymagane tylko w przypadku usług, dla których został ustalony ten parametr w części administracyjnej aplikacji. Wówczas użytkownik otrzyma na e-mail Informację o utworzeniu spotkania z platformy e-Usług z linkiem. Aby potwierdzić spotkanie należy użyć załączonego linku, który przekieruje użytkownika do ekranu: Potwierdzenie spotkania na platformie eUsługi.

Dane prezentowane na ekranie:

Termin – przedział czasu od – do spotkania,

Karta usługi – nazwa karty usługi, w ramach której zaplanowane zostało spotkanie,

Interesant – dane interesanta,

Osoba przydzielona do spotkania – dane pracownika, który został przypisany do obsługi spotkania,

[Potwierdź] – przycisk, który zatwierdza spotkanie,

[Anuluj] – przycisk, który pozwala na zrezygnowanie z potwierdzenia spotkania, po jego użyciu system przejdzie do strony logowania aplikacji eInteresant.

clip0046

Rysunek .Potwierdzenie spotkania.

Ważne: jeżeli użytkownik otrzymał wiadomość z linkiem, powinien potwierdzić spotkanie. Bez potwierdzenia spotkania termin nie będzie zarezerwowany dla użytkownika. Należy również pamiętać, że link może stracić ważność po określonym czasie (domyślnie po 24 godzinach ale wartość ta może być zmieniona przez administratora systemu).

Jeżeli wystąpią błędy w trakcie potwierdzania spotkania system zaprezentuje ich komunikaty.

clip0047

Rysunek . Przykładowy błąd dla wykorzystanego linku.